HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

1000

2013.06.06. 19:17 ZsKati

Ezer. Kimondani is hihetetlen. Amikor március közepén, valahol Rómában koppant az ötszázadik idei kilométerem, nagyon távolinak tűnt ez a szám. Aztán ahogy teltek a napok, és teltek a Nagy Közös Táblázat rubrikái, egyre közeledett. Tudtam, hogy az UB előtt nem lesz meg, sőt, alatta sem – de felelőtlenség lett volna erőltetni. Nem így terveztem, nem mára, hanem hétvégére, kicsit ünnepire aztán mégsem így lett, délután nekiindultam, spontán, lazán… és megcsináltam.

Ezer kilométer futás.

Ezer kilométer szenvedély.

Ezer kilométer boldogság.

Ezer kilométer magány.

Ezer kilométer egy hihetetlen csapatban.

Köszönöm.

 

14,3 km 1:28:27 (avg 6,11 min/km)

 
1000km.png

 

Szólj hozzá!

Címkék: 1000 DK Team

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr785348591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása