HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

BSZM 4. nap.: amikor nem futottam

2014.03.24. 19:34 ZsKati

Nem titok, hogy a 2. és 3. napi megzuhanások után úgy döntöttem, a vasárnapi távon nem indulok el. Azt hiszem, az "igazi' futók megértik ezt, hiszen előbb-utóbb mindenki kerül hasonló helyzetbe. Bár már sok sajnálkozó és becsmérlő megjegyzést kaptam (besztof: "hallom feladtad", "néztük, hogy milyen lassan futsz") azért volt jónéhány olyan szívet melengető reakció is, ami mélyen meghatott (Sáringer Zoli letérve az útvonalról odafut hozzám, és puszit ad).

ppic_7_Spuri_Balaton_Szupermaraton_1nap_465.jpg

Ugyanakkor nagy ultrások jöttek oda hozzám vasárnap délután, és őszintén a szemembe nézve gratuláltak a döntésemhez. Ők, azok, akiknek nem kell magyarázkodni. Most is azt mondom: igen, megérte indulni. Nem bánom, hogy nem mentem tovább, és ebből is tudok további erőt meríteni.

Én elégedett vagyok, mert futottam összesen 137,49 km-t, 17:24:50 alatt (átlag 143-as pulzussal és 7:36-os tempóval).

Amire viszont oltári büszke vagyok, hogy a csapatunk többi tagja célba ért: Szabolcs és Sorbán doki sikeresen lenyomta egyéniben a teljes távot, Móni & Magnus pedig párosban hódította meg a Balatont.

Külön köszönet illeti meg Gyurit, amiért 4 napon keresztül rendületlenül bringával kísért minket, és Csabit, amiért autóval nyújtott pótolhatatlan támogatást....

Mi mást mondhatnék: felejthetetlen élmény volt. "Jövőre nem jövünk." (És a bejgli nem süti).

fotó.jpg

 

 

3 komment

Címkék: Balaton Szupermaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr165877179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2014.03.24. 20:04:28

Gratu!

Nem feltétlen rosszindulatú megjegyzések voltak azok, csak tényszerűek...persze a megfogalmazás sokat számít.

Ádám Mónika 2014.03.24. 20:54:22

az a láb meg lehet büdös ott a képen :D

MiksaFut 2014.03.25. 17:14:44

Gratulálok! A futáshoz is és a döntéshez is. Aludj rá néhányat és lehet, hogy pár hét múlva már a jövő évire készülsz.
süti beállítások módosítása