HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

Vesszenek a bejglik!

2013.12.27. 15:33 ZsKati

Ezzel a mottóval indultam neki az elmúlt pár napban a futásnak, és sikeresnek ítélem meg a visszatérést. Szépen lassan növelve a távokat ma már 10 km-t futottam. A bejglikkel tényleg csak óvatosan ismerkedtem az ünnepek alatt, és bár nem volt könnyű a családi nagy zabálásoknál moderálni magam, de azért legalább a próbálkozás értékelendő, és persze az is, hogy a kajálás előtt vagy után 2 órával rajtam volt a futócipő.

DK karácsoy.jpeg

"Te is meg tudod csinálni!"

Ma kellemes, 12 fokos napsütéses időben lódultam neki a kedvenc pomázi emelkedőimnek. 10 km laza, inkább fartlekes futás, hagytam, hogy a pulzusom felszaladjon néha. Tisztában vagyok vele, hogy 5 hét kihagyás után nem leszek hipp-hopp újra a régi formámban, így nem izgatott a tempó.

(Az 5. parancsolat megszegése foglakoztatott többször is az elmúlt pár napban, amikor tesóm a hónapban eddig futott 300 km-ét elemezte, mindenféle diagramokkal és részletes edzésbeszámolóval).

Meglepő, hogy sokan még mindig nem tudják mi a a DK Team, és a Dagadt Köcsög feliratot vagy a rövidítést a futómezemen nem tudják hova tenni. Ejnye-bejnye. Tessék használni a Google-t!!!

DK pólók.jpg

10,39 km 1:13:35 (avg. 7:05 min/km HR 152)

1 komment

Címkék: edzés karácsony Pomáz

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr635712041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pannonfunk 2013.12.27. 17:18:57

Én is pont most döntöttem el, hogy pulzuskontrolozni fogok. Nekem a max pulzusom alacsony, így a HRmax is 138-ra van állítva az órámon, hát, lassan már fogok tudni kocogni. De eldöntöttem, hogy a célversenyem a jövő évi SPAR maraton, addigra lesz hatása a PK-nak.
süti beállítások módosítása