HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

MaratonFüred

2015.03.23. 17:56 ZsKati

Újra lefutottam 42,195 km-t.

Leírni ezt olyan egyszerű, és talán sokan azt gondoljátok, a maratonfutás nem is olyan nagy dolog. Mégis, számomra minden egyes maraton, legyen az verseny, vagy edzés, egyben egy-egy hatalmas küzdelem is. A korlátokat feszegetni, és bebizonyítani, hogy lehetséges kézben tartani az irányítást a testünk felett: erre talán csak a szuperhősők és a hosszútávfutók képesek.

És hogy milyen érzés volt a tavaly feladott távot teljesíteni? Néhány ponton tisztán felvillantak bennem a tavalyi emlékek, voltak azonban olyan szakaszok is, amelyek teljesen kiestek. A 25. km-nél lévő emelkedőre azért egészen jól emlékeztem, élmény volt rá újra felkapaszkodni. A frissítőpontokon figyeltem a megfelelő hidratálásra, így nem volt gondom a szokatlanul meleg, napos, idővel sem. Az utolsó 6 km nagyon-nagyon hosszúnak tűnt… pont ezért talán újabb megerősítés volt arra kérdésre, hogy jól döntöttem-e tavaly, amikor abbahagytam?

A cél előtt néhány száz méterrel euforikus érzés öntött el, mert úgy érzem teljesítettem azt, ami 2014-ben elmaradt, a befutóéremmel a nyakamban újra szuperhősnek érezhettem magam: ha egy év elteltével is, de célba értem Balatonfüreden.

 

fullsizerender.jpg

img_6056.JPG

 

fullsizerender_1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: maraton Balaton Szupermaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr387295549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása