HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

Szeptember

2013.10.05. 19:01 ZsKati

A hónapban nem sokat posztoltam, nem véletlenül: lazára vettem, sokat pihentem és igyekeztem kicsit a regenerálódásra koncentrálni. A hónap elején a Nike félmaraton nagyon jól sikerült (egyenruhában), összességében elégedett vagyok.

futások - szeptember.png

Összesen 12-szer futottam (csak!!), ebből 108 km jött össze, volt egy teljes hétnyi leállásom és két 4 napos szünet is, amit nem teljesen így terveztem, de a szeptember egyúttal az iskolakezdést is jelenti, és az előző félév vége óta szinte el is felejtettem, hogy mennyire meg kell tervezni a Szolnok-Budapest-Pécs utazások mellett a futásokat.


szeptember.jpg

Októberben nem versenyzem, lemondtam a NATO futást és a Budapest maratont is kihagyom, nem akarom túlságosan leterhelni magam a havi 2 pécsi hétvége mellett, inkább az edzésekre koncentrálok, jöhetnek az őszi hosszú futások és a nyáron elhanyagolt intervall edzések.

2 komment

Címkék: edzés regenerálás

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr845552878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2013.10.05. 19:50:52

azért ezekről majd írsz, ugye?
süti beállítások módosítása