HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

Október

2013.11.01. 22:04 ZsKati

Ez a hónap is eltelt, és azt kell mondjam, sikerült a hónap elejei elvárásaimnak maximálisan eleget tenni. Összesen 255,9 km-t futottam.

október.jpg

Hosszú futások és intervall edzések egyaránt voltak, szerencsére az időjárás is kegyes volt eltekintve néhány hideg, szeles naptól. A gondos tervezésnek köszönhetően a suli és az utazgatások mellett is tudtam edzeni. Egy betervezett futást lógtam csak el, illetve a hó végén lett egy kis lazítás, valószínűleg Pécs belvárosában sikerült egy rossz lépés következtében egy picit meghúzni valamit a bal lábamban, de a pár napos  pihentetés megtette hatását.

A novembert Pomázon, egy dimbes-dombos 10 km-el indítottam, tesómhoz csatlakoztam be, neki 125-135 közötti pulzussal volt a mai etap előírva, így én is erre a nagyon lassú kocogásra állítottam be magam, hátamon az elő-névnapi ajándékommal.

háti1.jpeg

(Ezek a  hátizsákok alapvetően a terepfutóknak lettek kitalálva, de minden hosszútávfutónak tökéletes kiegészítő  - kicsit idegenkedtem eddig a Dűne-fíílingtól, de azt kell, hogy mondjam, nagyon jó a cucc. Jól teli lehet pakolni energiaszelettel, proteinszelettel, almával és egyéb nyalánkságokkal, így egy 3-4 órás edzésnél nem kell görcsölni frissítéssel).

háti2.jpeg

10,0 km 1:17:42 (avg 7:49 min/km HR 130)

1 komment

Címkék: edzés Pomáz

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr855609776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iramszarvas 2013.11.02. 23:13:40

Pfff... keményen tolod. Még a kanyarban sem vagyok...
süti beállítások módosítása