HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

Sötétség

2013.08.15. 23:46 ZsKati

Ma délutánra egy hosszú, laza félmaraton volt beütemezve, a jövő heti maraton előtt mindenképpen szerettem volna még egy hosszút futni. A múlt vasárnapi hatórás után semmiképpen nem akartam még túl nagy terhelésnek kitenni magam, így lett 21 km betervezve, és mivel van végre Nike GPS kompatibilis pulzusmérő pántom, a cél a 140 alatti pulzustartomány volt.

Igen ám, de tegnap szolgálatban voltam, ami nem az alvásról, és főképpen nem a pihentető alvásról szól… Szerencsére azért délelőtt sikerült 2 órát pihennem itthon, aztán délután három körül értem haza, és miután jól bedinnyéztem (=briliáns izotóniás összetételű szénhidrát és folyadék kombináció), adtam magamnak még két órányi csendespihenőt. Futócucc kikészítve, fél hatos indulással kalkuláltam. Hamar elnyomott az álom, és ekkor kezdődtek a komplikációk. Vagyis nem keltem fel a tervezett időben… Halkan jegyzem meg, hogy aki a telefonok és az ébresztőórák szundi funkcióját kitalálta, annak szívesen adnék szívlapáttal egyet, valahányszor akarva-akaratlanul lenyomom az utálatos kis gombot. Félálomban sikerült magam arról is majdnem meggyőzni, hogy ma nem is kellene futni mennem, legyen inkább extra pihenőnapom (ez ébren persze teljesen irreális :-) tegnap is az volt  és holnap sem fogok futni). Szerencsére , amikor nagy nehezen háromnegyed hétkor kikászálódtam az ágyból, a józan eszemre hallgattam, és ugrottam is bele a futószerkóba. Két banánt is meg kellett ennem, hogy visszaálljon a komfortérzetem, a 4 órával korábbi étkezés már kevés vagyis korai volt a tervezett edzéshez.

Maga az, hogy elindultam, felért egy győzelemmel. Elégedetten zártam be magam mögött az ajtót, majd nekilódultam, és csak mintegy 3 km lefutása után realizáltam, hogy a fejlámpa otthon maradt (az eredetileg tervezett időpontban nem lett  volna rá szükség). Szerencsére egy fényvisszaverő övet reflexből felvettem, de sajnos a lakott területeken kívüli részeken ez tudtam, hogy  ez kevés lesz. Hiába ment nagyon jól a futás, és tudtam a pulzusomat is könnyedén zónában tartani, sajnos Rákócziújfalu előtt, 8,5 km-nél fordulnom kellet. Hazafelé így is okoztak némi problémát a kivilágítatlan kerékpárosok, és kicsit para volt a Rákóczifalva Szolnok közötti 2,5 km a vaksötétben, de ezt most megérdemeltem.

16,96 km 1:50:27 (avg 6:32 min/km HR:138)

2 komment

Címkék: félmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr35463127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2013.08.16. 13:50:18

mindig jólesik olvasnom!

Andrea Kutvölgyi 2013.08.17. 19:21:11

Gyönyörű mondat: "Maga az, hogy elindultam, felért egy győzelemmel. " Érvényes az én mai futásomra is,ami szintén félmaratonnak indult,de amikor 5 kilinél azt mondogatom magamnak,hogy az egynegyede már megvan,az jelzi,hogy ennek igazi edzésértéke nem lesz,még ha végig is vergődök rajta.13,64 lett :)
süti beállítások módosítása