HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

Augusztus – 300!!

2013.09.02. 18:55 ZsKati

Ez a hónap is eltelt, és igen jól sikerült edzés szempontjából. 300 km felett, egészen pontosan 306,63 km-el zártam az augusztust.

2-300.jpg

Két versenyem is volt, a Suhanj!6 és a VI. Zagyvamenti martaton, mindkettőn sikerült PB-t összehoznom, pedig nem erőltettem meg magam. Beneveztem a jövő évi Balaton Szupermaratonra, és voltam alpesi edzőtáborban is, ami új élményeket, és új kihívásokat jelentett.

stat.2.JPG

Összesen 25 edzésem volt, de fontosnak tartom megjegyezni, hogy összesen 9 pihenőnapom volt (heti 2) ami nagyon kellett a megfelelő regenerálódáshoz (bármennyire is furdal a lelkiismeret olyankor, pihenni igenis kell!).

A szeptembert egy laza, kocogós félmaratonnal kezdtem, csak hogy lábamban legyen a boogie táv a hétvégi Nike félmaratonra, amit egy egyhetes futásmentes hét fog követni, amikor is támadást tervezek indítani az uszoda ellen (mottó: „a fehér bálna visszatér”). Futás szempontjából laza hónap lesz, és mivel a suli is kezdődik, a hétvégi hosszú futásokat jobban meg kell majd terveznem, illetve a hűvösebb időjárás beköszöntével nem lehet több kifogás az intervallumos edzések ellógására. Jaj nekem.

2013. szeptember 1: 21,2 km 2:22:40 (avg 6:45 min/km HR:144)

 

Szólj hozzá!

Címkék: félmaraton PB

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr425489591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása