HTML

Így futok én

Friss topikok

Címkék

Július: 201,5 km

2013.08.04. 19:29 ZsKati

július.JPG

Ennyit sikerült összehozni a táboroztatás és a nyaralások közepette. Nem volt rossz hónap, futottam Szolnokon, Zalaváron, Balatonszéplakon, Pécsett és persze a Margitszigeten is.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy július 30-án délután még 35 km-nyire voltam a betervezett 200-tól, de azért nagy nehezen sikerült összehoznom, hogy meglegyen: 30-án ignáci szemlélődéssel futottam 13-at, majd 31-én egy kora délutáni 10-est és még aznap este ismét 13-at.

A hónap érdeme, hogy végre tudok kulaccsal is futni, egyenlőre egy „sima” (na jó, rózsaszín) Nike-t hurcolok magammal, de hamarosan egy profibb cuccom lesz, ha minden igaz, és bár „kényszer” hatásár, a korábban elképzelhetetlennek gondolt napi kétszeri edzést is júliusban próbáltam ki, különösebb gond nélkül. Sőt.

Az augusztus jól indult (írok is mindjárt egy újabb bejegyzést), ebben a hónapban két verseny is vár rám: a Suhanj!6 hatórása jövő héten Szigetmonostoron,  illetve 25-én a Zagyvamenti maraton Jászberényben. Ezekkel együtt 250 km-t tervezek az augusztusra.

Jó úton haladok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfutoken.blog.hu/api/trackback/id/tr285445086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása